بررسی مسائل صنعتگران در دیدار امام جمعه شهرستان زاویه و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی
در راستای تقویت تعاملات میان نهادهای نظارتی-اجتماعی و بخش صنعت، حجتالاسلام یوسف عطاءالهی امام جمعه شهرستان زاویه، در دفتر حسن آلبویه، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی، حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، در این دیدار که در فضایی صمیمانه و سازنده برگزار شد، محورهای اصلی گفتگو پیرامون بررسی وضعیت صنعتی منطقه زاویه، تسهیل در جذب سرمایهگذاریهای جدید و نقش شرکت شهرکهای صنعتی در توسعه اقتصادی-اجتماعی این شهرستان بود.
آلبویه در این نشست، ضمن اشاره به برنامههای جاری شرکت برای حمایت از فعالان اقتصادی، بر اهمیت همافزایی میان مدیران اجرایی و بزرگان دینی-اجتماعی در راستای رفع چالشهای پیش روی تولیدکنندگان تأکید کردند.
امام جمعه شهرستان زاویه نیز با قدردانی از تلاشهای شرکت شهرکهای صنعتی در جهت پیشبرد اهداف صنعتی استان، بر لزوم تداوم همکاریها برای ارتقای سطح اشتغال و رفاه اجتماعی در منطقه تأکید نمودند.
نظر دهید